Onderweg met Bram...
Onze collega Bram is sinds vorig jaar september bij ons in dienst in de functie van accountmanager. Hij vertelt in de rubriek 'onderweg met' wat meer over zijn werkzaamheden bij LeaseCompany.
Hoe zou je de werksfeer bij LeaseCompany omschrijven?
“Onze werksfeer noem ik altijd informeel zakelijk. Wat ik hiermee bedoel is, dat we onderling erg informeel zijn met elkaar en alles bespreekbaar is/mag zijn. Maar als het op zakelijk vlak nodig is, kunnen we dit ook met volle 100% aanvliegen en gaat de knop om. Maar ook dan blijft alles bespreekbaar en telt iedere mening mee.”
Wat maakt LeaseCompany volgens jou uniek?
“LeaseCompany is een onafhankelijk spil in het web van leasing en mobiliteit. Door die onafhankelijkheid, kunnen we onze relaties maar ook nieuwe klanten van het beste advies voorzien. Daarin gaan we natuurlijk verder dan alleen leasing, maar de gehele mobiliteit schaal kun je hierin meenemen.
Los van dit, bouwen we graag een persoonlijke relatie op met onze klanten, dit zie je ook terug in het contact met de klant, wat op een vrij informele manier gaat. We kijken verder dan alleen de vraag van de klant, dit totaalplaatje maakt LeaseCompany uniek.”

Wat maakt LeaseCompany een leuke werkgever?
“Wat het voor mij leuk maakt, is dat LeaseCompany niet als een werkgever voelt, maar als een club waar je bij hoort. Vergelijk het met een sportteam waarin je ook samen met je team het beste uit elke training/wedstrijd wilt halen. Dat doen we bij LeaseCompany ook.“
Wat vind je belangrijk in je werk?
“Wat ik belangrijk vind, is eigenlijk wat ik in de andere vragen beantwoordt heb, dat is ook de reden dat ik me goed op mijn plek voel bij LeaseCompany. Uitdagend, leerzaam, een club waar je bij wilt/mag horen, elke dag is anders.”
Hoe ziet een gemiddelde werkdag er bij jou uit?
“Een werkdag voor mij is tussen 08:00u en 08:30u beginnen. Ik werk dan als eerst de mailtjes bij die ’s avonds verstuurd zijn zodat zij de eerste aandacht krijgen.
Daarna bekijk ik de aanvragen die binnen zijn gekomen en neem ik contact op met de personen die de aanvragen gedaan hebben, hier komen bepaalde taken uit voort die ik dan in mijn agenda noteer.
Gedurende de dag word ik gebeld door verschillende klanten met verschillende vragen die soms dringende vragen hebben en soms informatieve vragen. Elke dag is anders, dus soms ben je veel bezig met huidige klanten, de andere dag ben je offertes aan het opvragen of uitwerken en veel in gesprek met klanten hierover. In de middag wordt er samen geluncht en is er ruimte om bijvoorbeeld even de benen te strekken tijdens het maken van een rondje.
Na de lunch pakken we het werk weer op. Ook dit fluctueert van aanvragen behandelen of lopende aanvragen behandelen tot het beantwoorden van vragen van klanten/leveranciers. Aan het eind van de dag werk ik meestal mijn eigen administratie af en zorg ik dat ik dingen klaar heb gezet voor de volgende dag om een vliegende start te kunnen maken.”
Wat zijn je plannen voor de toekomst?
“Ik wil graag doorgroeien binnen LeaseCompany en mijn commerciële en communicatieve skills verder uitbreiden binnen de automotive wereld. Daarnaast zie ik mezelf later nog meer bij klanten op bezoek gaan om nog persoonlijkere aandacht te kunnen geven.”
Wat is de mooiste opdracht die je tot nu toe hebt af mogen ronden?
“Ik heb niet een specifieke opdracht waar ik het meest trots op ben. Ik vind het vooral heel gaaf als je een opdracht afrondt en je merkt dat de klant echt blij is met je service en toewijding. Dat maakt een opdracht leuk en de relatie extra goed.
Uiteraard blijft je eerste opdracht het meest ‘’speciaal’’, het leuke is dat deze klant nu een van mijn grotere klanten is geworden (oktober 2021 eerste contactmoment).”

Collega worden van Bram?
Wij zijn altijd op zoek naar goede versterkingen! Stuur je CV en motivatie naar leasecompany@matchperfect.nl en wij nemen daarna contact met je op!